من از همه قوی ترم
+18کلـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـه(^^^)pook
?????? ?????


سلام به رفقای کله پوکم این وبلاگ امده حال همه رو خوب کنه
????? ?????
پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:من از همه قوی ترم, :: :: ??????? : amirhossein sharifi

روزی پدری دستش را روی شانه پسرش گذاشت و ازش پرسید من قوی ترم یا تو ؟
پسر : من .
پدر کمی ناراحت شد و دوباره پرسید من قوی ترم یا تو ؟
پسر : من
پدر دستش را از روی شانه پسرش برداشت و داشت میرفت که دوباره پرسید : من قوی ترم یا تو ؟
پسر : تو
پدر چی شد ؟ تا الآن می گفتی که من قوی ترم !!!
پسر : تا وقتی که دست تو روی شانه ی منه من از همه قوی ترم !!!



نظرات شما عزیزان:

یونگ سنگ
ساعت1:47---30 تير 1393
لاییییییک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





???????


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 219
بازدید دیروز : 101
بازدید هفته : 358
بازدید ماه : 1818
بازدید کل : 117758
تعداد مطالب : 1262
تعداد نظرات : 115
تعداد آنلاین : 1