کادوی تولد
+18کلـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـه(^^^)pook
?????? ?????


سلام به رفقای کله پوکم این وبلاگ امده حال همه رو خوب کنه
????? ?????
چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:کادوی تولد, :: :: ??????? : amirhossein sharifi

حدود دو سال و اندی بود که ازش استفاده نمیکردم ؛راستش از کاراییش زیاد خوشم نمی اومد با اینکه در زمان خودش تو بورس بود اما از خریدنش دل خوشی نداشتم !

تااینکه چند وقت پیش یکی از بستگانم پیشنهاد خرید یا معاوضه اش رو بهم داد ،خیلی مردد بودم که قبول کنم یا نه!!

برای همین ازش خاستم چند مدل مختلف رو برام بیاره تا ببینم چی میشه..بنده خدا هرکاری کرد دلم راضی نشد تااینکه دیروز به اتفاق همسرش اومد خونمون و..

 گفت :”جانِ من قبول کن دیگه بابا!! آخه من این گوشی رو میخام بمناسبت ِ تولد همسرم بهش هدیه کنم .”

نگاهی بهش کردم و لبخندی زدم و گفتم :حالا که اینطور شد بردارمال خودت ،نه پولی میخام نه چیزی..

با تعجب گفت : “راست میگی؟!!!جون من شوخی نمیکنی؟؟دلیلش چیه؟!”

در گوشی بهش گفتم : عزیزم چون کادوی تولده، بردار و برو…



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





???????


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 263
بازدید دیروز : 81
بازدید هفته : 382
بازدید ماه : 1842
بازدید کل : 117782
تعداد مطالب : 1262
تعداد نظرات : 115
تعداد آنلاین : 1