فقط خنده
+18کلـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـه(^^^)pook
?????? ?????


سلام به رفقای کله پوکم این وبلاگ امده حال همه رو خوب کنه
????? ?????
شنبه 26 مرداد 1392برچسب:فقط خنده, :: :: ??????? : amirhossein sharifi

به دختر عموم رتبش تو کنکورو اس ام اس کردم جواب داده:

من ایرانسل دارم ، فکر کنم شارژ همراه اول برام خریدی :|

 

ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﯾﻢ ساندویچیﮐﻪ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﻱ
ﮐﻪ ﺗﺎﺯﻩ ﻏﺬﺍﺷﻮ ﺳﻔﺎﺭﺵ ﺩﺍﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﯾﮏ ﮔﺎﺯ ﺍﺯ ﺳﺎﻧﺪﻭﯾﭽﺶ ﺧﻮﺭﺩ
ﺭﻓﺖ
ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﯾﻪ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﻫﻢ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﻭﺣﻤﻠﻪ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﺑﻪ ﻏﺬﺍﯼ ﻃﺮﻑ
ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺑﻠﻌﯿﺪﻥ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﮐﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﺮﮔﺸﺖ
ﻧﮕﻮ ﺭﻓﺘﻪ ﻣﻮﺑﺎﯾﻠﺸﻮ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺟﻮﺍﺏ ﺑﺪﻩ
ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﯾﮏ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﻫﻢ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﻭ ﺍﻟﻔﺮﺍﺭ :|

 

پسر داییم عاشق یه دختره بود; خیلی همو دوس داشتن
بعد از یه مدت دختره پیچوند رفت با یکی دیگه.... پسر داییم اومده بود پیشم سرشو گذاشته بود رو زانوهام گریه میکرد و میگفت:
عشق و عاشقی همش دروغه!!!!
دیگه میخوام مثل تو باشم
عاشق نشم؛...
وابسته نشم؛
پست باشم؛
اشغال باشم؛
عوضی باشم،
مثل لاشخورا زندگی کنم!!!!
مونده بودم دلداریش بدم یا بزنم لهش کنم!!!!!!!

 

اعتراف میکنم دوره دبستان امتحان جغرافی داشتیم یه سوالش این بود: تنها قمر کره زمین؟ من هم با اطمینان کامل نوشتم قمر بنی هاشم!!!

 

قابل توجه بعضی ها

در زبان انگلیسی واژه های

(FriEND ) دوست

(BoyfriEND ) دوست پسر

(GirlfriEND )دوست... دختر

(BestFriEND )بهترین دوست

(همگی سه حرف END )خاتمه را بهمراه دارند...

(اما کلمه FamILY )خانواده
سه حرف" ILY" را دارد که همان مخفف

"I Love You" می باشد ,,

و جالب است بدانید

FAMILY= Father And Mother I Love You
 
 

بازی های پارا المپیک رو از کانال عربی نگاه میکردم

هر جمله ای که گزارشگره میگفت،

مامان بزرگ من میگفت : آمـــیــــــــــن

 

دوستم میخواست امتحان رانندگی بده منم باهاش رفته بودم

خیلی استرس داشت

نوبتش که شد، افسر بهش گفت دنده عقب برو!

اونم کلی هول شده بود به جای اینکه دستشو بذاره پشت صندلی و برگرده عقب، دستشو انداخت دور گردن افسر و محکم میکشیدش سمت خودش 

 

 صبح رفتم الکترکیکی محلمون، میگم: عاغا زنگ خونمون خرابه!

گفت باشه میام درستش میکنم...

هر چی منتظر موندم نیومد...

زنگ زدم بهم میگه : عاغا من اومدم ولی هر چی زنگ زدم کسی در رو باز نکرد

من :  

 

غودا چیست؟؟؟

کلمه ای جادویی که وقتی بروسلی میگفت زورش سه برابر میشد!!!! 

 پسره توی اعلامیه ی باباش نوشته :

از وقتی که رفتی گرمی از این خونه رفته....!

ینی خیلی ریز به موضوع خاموش کردن کولر اشاره کرده 

 

 فرمون دادن مامانم :

بیا

بیا 

.

.

.

بیا...

.

افتاد تو جوب نیا 

 

 پسره پست گذاشته میخوام ماشین بخرم!

پرادو بهتره یا اسپورتیج؟

.

.

.

.

کامنت هایی که واسش گذاشتن :

 

مهسا : واسه منم میخری؟ 

سارا : هیچکدوم! 

لیلی : جوووووووووووووووووون سلیقت تو حلقـــــم 

مهرنوش : عزیــــــــــــــــــــــــــــزم بهتر از اینا برازندته..

احمد : باز توهم زدی؟ 

محمد : تو پولت کجا بود؟؟؟؟

سعید : باز خالی بستی؟؟؟

علیرضا : بالاخره گاو و گوسفندات رو فروختی؟؟؟ 

 

تیمای لیگ برتر رو که نگاه میکنی، شک میکنی که جدول لیگ برتره یا جدول مندلیفه...

الومینیوم

فولاد

مس

ذوب اهن

نفت

 

با اتوبوس رفته بودیم بیرون که یکی حالش بهم خورد و سرش رو از پنجره برد بیرون بالا اورد چندتا صندلی عقبتر یه پنجره باز بود که مقداری از این ... ریخت رو صورت یه پیرمرده که اونم بادوتا دستش کشید رو صورتش گفت خدایا شکرت انگار میخواد بارون بیاد

 

با مادرم رفتیم شیرینی بخریم  بعدش میخواست از  این شکلات های گرد کوچیک بگیره....

به فروشنده گفتش یه مقداری هم از این شکلاتا هم بدید

فروشنده: کدوم شکلات ها

مادرم :اینای که شبیه پشگل گوسفنده

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





???????


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 81
بازدید هفته : 204
بازدید ماه : 1664
بازدید کل : 117604
تعداد مطالب : 1262
تعداد نظرات : 115
تعداد آنلاین : 1