OOO
+18کلـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـه(^^^)pook
?????? ?????


سلام به رفقای کله پوکم این وبلاگ امده حال همه رو خوب کنه
????? ?????
جمعه 4 مرداد 1392برچسب:فقط خنده, :: :: ??????? : amirhossein sharifi

 

آقای ایرانسل !نوکرتم !داداش !

به امام حسین من دوست ندارم تو مسابقه شما شرکت کنم!

به جون مامانم adsl دارم!

صبح به صبح، ساعت ٧ منو با اس ام اس فروش ویژه بیدار نکن.

شارژ جایزه بخوره تو سر عمت 100000تومان شارژ کنم 100تومن بدی!

موبایل بانک نمیخوام

!اینقدر واسه هر چی تبریک نگو!

نکن برادر من !نکن پدر من!

من تا حالا از شما پیشواز گرفتم؟بابام گرفته؟ننم گرفته؟؟؟؟کی گرفته؟
چی میخوای از جوووون ِ من اخه ؟

دس از سرم ورداااااااااااااااااااااا ااار

 

كچل شي اگه بخوني و نظر نذاري.

تاحالا دقت كردين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

میگم تا حالا دقت کردین تو خونه یه سری وسایل هست که همیشه همه جا میبینیشون ؟ اما خدا اون روز رو نیاره که بهشون احتیاج پیدا کنی !!!

یعنی کلا از چرخه هستی محو میشن !!!

                                                            ********************

 

تا حالا دقت کردین راننده تاکسی هایی که بیشتر باهات گرم میگیرن و حرف میزنن ، کرایه بیشتری میگیرن و تو هم روت نمیشه چیزی بگی ؟

                                                            ********************

 

اصلا دقت کردین که امکان نداره بخوای ظرفارو بشوری یه جایی از صورتت خارش نگیره ؟

                                                            ********************

دقت كردن به اين چيزا بسّه ديگه.حالا دقت كن نظرنذاشته نري يه موقع.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





???????


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 104
بازدید دیروز : 101
بازدید هفته : 243
بازدید ماه : 1703
بازدید کل : 117643
تعداد مطالب : 1262
تعداد نظرات : 115
تعداد آنلاین : 1