+18کلـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـه(^^^)pook
?????? ?????


سلام به رفقای کله پوکم این وبلاگ امده حال همه رو خوب کنه
????? ?????
دو شنبه 9 تير 1393برچسب:, :: :: ??????? : amirhossein sharifi

اگر رفتم نگو رفیق نیمه راه بود بگو خسته بود.اگر رفتم نگو همه حرفاش دروغ بود بگو خیلی دروغ شنیده بود. اگر رفتم نگو دلمو شکست بگو دلش شکست بود اگر رفتم نگو عاشق نبود بگو دیوانه عشقش بود. اگر رفتم نگو نامرد بود بگو توزندگیش فقط نامردی دیده بود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





???????


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 548
بازدید دیروز : 101
بازدید هفته : 687
بازدید ماه : 2147
بازدید کل : 118087
تعداد مطالب : 1262
تعداد نظرات : 115
تعداد آنلاین : 1