یکم فرهنگو ببریم بالا
+18کلـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـه(^^^)pook
?????? ?????


سلام به رفقای کله پوکم این وبلاگ امده حال همه رو خوب کنه
????? ?????
یک شنبه 1 تير 1393برچسب:, :: :: ??????? : amirhossein sharifi

تعداد کسانی‌ که به "مسی" فحاشی کردند خیلی‌ خیلی‌ زیاده. همه هم ایرانی‌ بودند! هموطن من و شما. به زبان ساده توضیح میدم که چرا فحاشی اینترنتی کار "باحالی‌" نیست!
در مارس ۲۰۱۳ یه نظر سنجی در آمریکا در مورد میزان علاقه مردم آمریکا به دیگر کشور‌ها صورت گرفت. (لینک منبع در پائین مطلب) در این نظر سنجی "ایران" منفورترین کشور از دید مردم آمریکا شد. اون موقع تعجب کردم و به خودم گفتم به هر حال شبکه‌های آمریکایی، جراید و حتی هالیوود تلاش زیادی برای بد جلوه دادن ایران می‌کنند. اما الان که فکر می‌کنم میبینم خودمون هم بی‌ تقصیر نیستیم! از رفتارمون با مهاجران افغان گرفته تا آتش زدن پرچم کشور ها و خیلی‌ حرکات زشت دیگه که گفتن نداره. امشب خیلی‌ افسوس خوردم! چرا ما از تکنولوژی همیشه به بد‌ترین شکل استفاده می‌کنیم؟ چرا اینترنت فرهنگ دنیا رو دگرگون کرد اما برای ما شده یه ماشین فحاشی؟ چرا جمشید مشایخی باید شرمنده رفتار مردمش باشه؟ چرا همیشه اشتباهامون رو تکرار می‌کنیم؟ و کلی‌ چرای دیگه...
مسابقات جام جهانی‌ یا المپیک با کلی‌ هدف خوب و سازنده برای ایجاد رقابت سالم، با هدف نزدیک کردن کشور‌ها برگزار می‌شه. ورزش در واقع یک بهانه برای ایجاد این اتحاد جهانی‌ است. مسی برای کشورش در کمال افتخار و اقتدار گًل زد. داور هم یک انسان مثل ماست که خطای دید داره و ممکنه در لحظه تصمیم درست نگیره. من هم مثل شما ناراحت هستم اما یادمون نره که هدف اول هر کشور برای رسیدن به قهرمانی در واقع افتخار آفرینی و کسب احترام برای کشورش هست. بچه‌های تیم‌ ملی‌ با هدف افتخار آفرینی وارد زمین شدند و به هدفشون رسیدند. اما این آبرو ریزی اون هم در سطح جهانی‌ جای تاسف داره...
هموطنانی که احساساتی‌ شدند و توهین کردند، خواهش می‌کنم به این کار پایان بدید و به کسی‌ فحاشی نکنید. سرنوشت ایران، به رابطه ی خوب ما با جامعه جهانی‌ بستگی داره.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





???????


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 115
بازدید دیروز : 101
بازدید هفته : 254
بازدید ماه : 1714
بازدید کل : 117654
تعداد مطالب : 1262
تعداد نظرات : 115
تعداد آنلاین : 1