+18کلـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـه(^^^)pook
?????? ?????


سلام به رفقای کله پوکم این وبلاگ امده حال همه رو خوب کنه
????? ?????
سه شنبه 9 ارديبهشت 1393برچسب:, :: :: ??????? : amirhossein sharifi

معذرت ميخواهم - نيوتن 
راز جاذبه مـــــ♥ـــادر من است!
معذرت ميخواهم - أديسون 
چراكه مـــــ♥ــــادر من اولين چراغ زندگي من است
معذرت ميخواهم- أفلاطون 
چراكه اين مـــــ♥ـــادر من است كه شهر فاضله قلب من است
معذرت ميخواهم - روميو 
چرا كه همه راه ها به عشق مــــ♥ــــادر من ختم مي شود
معذرت ميخواهم - ژولييت 
چرا كه مــــ♥ــادرم عشق من بود و هست و خواهد بود

از همه معذرت ميخواهم ؛
چرا كه هر چقدر دوستتان داشته باشم،هرگز و هيچگاه آن گونه كه مادرم را دوست دارم دوستتان نخواهم داشت ، زيرا او زني است كه وجودش ديگر هيچ گاه تكرار نخواهد شد ...
ممنونم مادرم از اينكه مادر مني و افتخار میکنم به اینکه همه جا به خوبی و پاکدامنی تو قسم میخورند و من قسمتی از وجود توام...
می پرستمت عاشقانه دوستت دارم مــــــ♥ـــادرم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





???????


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1036
بازدید دیروز : 101
بازدید هفته : 1175
بازدید ماه : 2635
بازدید کل : 118575
تعداد مطالب : 1262
تعداد نظرات : 115
تعداد آنلاین : 1